Friday, December 18, 2009

Update on Work in Studio


Last picture taken before Thanksgiving...very frustrated...haven't stepped in my studio since but I am wondering when I will do so since I am so busy before Christmas.
Who knows where I am going with this, I certainly do not: all chopped up, no unity....bla...bla...bla...(I am interested in critiques)
BTW I am very excited these days because I am going to take an online class from very talented DJPettitt titled "Online Photoshop Class". I strongly encourage you to check it out! And of course go check DJ's blog.

4 comments:

soizikette said...

Etrange, mais trés interessant, j'aime les couleurs, mais je vais y revenir dans la journée,
cela demande réflexion...
I will be back , 1000 bisous :
swazziket

franswazz said...

Bonjour ma petite coccinelle, je viens de me lever..., ok, a plus tard..je vais boire mon the

marie said...

Si si, pour l'instant ce qui gêne ce sont ces morceaux de papiers placardés mais tu vas les fondre avec de la couleur peut-être? Moi j'aime beaucoup la tête et le changement de coiffure, ainsi que les points noirs sur le bas (du vêtement, pas du visage). Bon, tu verras ça d'un oeil neuf après les fêtes.

franswazz said...

si, si, je vais "glazed" les papiers placardes...merci de ton commentaire♥
Bises tardives